Учень
має
уявлення:
·
про форми подання
алгоритмів;
описує
поняття:
·
команда;
·
алгоритм;
·
виконавець
алгоритму;
·
система
команд виконавця;
·
середовище
виконання алгоритму;
розрізняє:
·
команди від речень, що не
є командами;
·
об’єкти та події;
пояснює:
·
зв'язок системи команд
алгоритму та їх виконавця;
·
випадки, коли виконавець
не може виконати; команду;
·
роль планування в житті,
зокрема при навчанні;
наводить приклади:
·
виконавців алгоритмів та
систем команд виконавців алгоритмів;
·
алгоритмів із життя;
·
структури слідування в
алгоритмах із життя та навчальної діяльності;
·
використання планів
виконання завдання;
·
об’єктів і подій, пов’язаних з ними;
знає:
·
виконавців алгоритму та
прості команди виконавців у визначеному навчальному середовищі виконання
алгоритмів;
уміє:
·
складати алгоритм у словесній формі;
·
складати алгоритм у графічному вигляді;
·
формально виконувати алгоритми з навчальної діяльності та побуту;
·
записувати алгоритм у
вигляді послідовності команд виконавця;
·
складати і виконувати
алгоритми у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритму;
складати план
дій з повсякденного життя та з використанням матеріалу навчальних
предметів (математики, української мови тощо)
Комментариев нет:
Отправить комментарий