Учень
описує поняття:
·
комп’ютерна мережа;
·
сервер і клієнтський комп’ютер;
·
локальна комп’ютерна мережа;
· глобальна
комп’ютерна мережа;
· всесвітнє
павутиння;
· веб-сайт, веб-сторінка, гіперпосилання;
називає:
·
різні програми-браузери;
·
основні служби глобальної мережі Інтернет;
має
уявлення про:
·
користувача
й сеансу користувача;
·
адресу
веб-сторінки;
описує:
·
права
доступу користувача до ресурсів;
·
правила
навігації локальною мережею в середовищі операційної системи;
·
призначення Інтернету;
·
призначення
інтернет-енциклопедій,
словників
та онлайн перекладачів;
·
призначення основних служб Інтернету: веб-сервісу,
електронної пошти, інтерактивного спілкування;
·
принципи та правила здійснення пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень) в Інтернеті;
·
правила
безпечної роботи в Інтернеті при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень);
уміє:
·
відкривати
файли та папки на інших комп’ютерах локальної мережі;
·
копіювати
та переміщувати дані між різними комп’ютерами мережі;
·
запускати на виконання програму-браузер;
·
вводити з клавіатури адресу потрібної веб-сторінки;
·
відкривати у вікні браузера веб-сторінку із заданою адресою;
·
створювати та редагувати список сайтів, обраних для швидкого перегляду;
·
використовувати гіперпосилання для навігації веб-сторінками;
·
зберігати зображення, веб-сторінки та їх фрагменти;
·
використовувати пошукові системи для пошуку інформаційних матеріалів
(повідомлень) в Інтернеті;
·
здійснювати
простий пошук інформаційних матеріалів (повідомлень) в Інтернеті на
задану тему;
·
аналізувати інформаційні
матеріали (повідомлення), знайдені в Інтернеті;
·
дотримуватися
правил безпечної роботи в Інтернеті при пошуку інформаційних матеріалів
(повідомлень);
використовувати енциклопедії, словники та перекладачі,
розміщені в Інтернеті, у своїй навчальній діяльності
Комментариев нет:
Отправить комментарий