Учень має знати в розділі " Комп’ютерні мережі "

Учень
описує поняття:
·          комп’ютерна мережа;
·          сервер і клієнтський комп’ютер;
·          локальна комп’ютерна мережа;
·     глобальна комп’ютерна мережа;
·     всесвітнє павутиння;
·     веб-сайт, веб-сторінка, гіперпосилання;
називає:
·        різні програми-браузери;
·        основні служби глобальної мережі Інтернет;
має уявлення про:
·           користувача й сеансу користувача;
·           адресу веб-сторінки;

описує:
·        права доступу користувача до ресурсів;
·        правила навігації локальною мережею в середовищі операційної системи;
·        призначення Інтернету;
·        призначення інтернет-енциклопедій, словників та онлайн перекладачів;
·        призначення основних служб Інтернету: веб-сервісу, електронної пошти, інтерактивного спілкування;
·        принципи та правила здійснення пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень)  в Інтернеті;
·        правила безпечної роботи в Інтернеті при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень);
уміє:
·        відкривати файли та папки на інших комп’ютерах локальної мережі;
·        копіювати та переміщувати дані між різними комп’ютерами мережі;
·        запускати на виконання програму-браузер;
·        вводити з клавіатури адресу потрібної веб-сторінки;
·        відкривати у вікні браузера веб-сторінку із заданою адресою;
·        створювати та редагувати список сайтів, обраних для швидкого перегляду;
·        використовувати гіперпосилання для навігації веб-сторінками;
·        зберігати зображення, веб-сторінки та їх фрагменти;
·        використовувати пошукові системи для  пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень)  в Інтернеті;
·        здійснювати простий пошук інформаційних матеріалів (повідомлень) в Інтернеті на задану тему;
·        аналізувати інформаційні матеріали (повідомлення), знайдені в Інтернеті;
·        дотримуватися правил безпечної роботи в Інтернеті при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень);
використовувати енциклопедії, словники та перекладачі, розміщені в Інтернеті, у своїй навчальній діяльності

Комментариев нет:

Отправить комментарий